Da bi učenici promenili loš način ponašanja, neproduktivan način učenja, nezadovljavajuće rezultate učenja, moraju najpre da budu svesni svog cilja.
Ako je cilj učenika promena, poboljšanje u nekom obliku, trebalo bi mu pojasniti da naši pravi ciljevi jesu zapravo naša osećanja.
Kako će se osećati kada dobiju bolju ocenu, kako će se osećati kada nauče nešto novo i zanimljivo, kada osvoje neku veštinu, kakav osećaj će imati kada više ne budu dežurni krivci u učionici?
Osećanje zadovoljstva sobom, samopouzdanje, sreća, razvijaju se i jačaju sa ovladavanjem sposobnostima i veštinama.
Kada uče nešto novo, neki učenici mogu da krenu sa izbegavanjem pokušaja učenja: zbog straha, stida, ranijih loših iskustava, ranijih neuspeha, ili drugih razloga za izbegavanje učenja i zabavljanja. Ima tu i socijalnih upoređivanja, tj. brige o tome šta će drugi da pomisle. Neki su okupirani i time kako ide drugima, pa imaju potrebu da pobede druge po…
View original post 432 more words
1 мишљења на “Definisanje ciljeva učenika”