Изговарање изјавних, упитних, узвичних и заповједних реченица (припрема)
1. Мотивационе активности.
2. Шта све знамо о реченицама.
4.Рад на методички обликованом полазном тексту:
ТЕКСТ ЗА ВЈЕЖБАЊЕ ЧИТАЊА
„Отворите ове прозоре! Зар не видите колико је загушљиво?“
„Не видимо!“, рече Никола, „али зато осјећамо!“
Шта се теби догодило?
Пусти ме на миру! Не желим више никога да слушам!
Па шта се десило?
Трчао сам за дјечацима и пао. Јао, сада ме све боли!
Читамо реченице пазећи на њихово значење. Сваку реченицу изговарамо на различите начине и дајемо потребна објашњења зашто смо нешто прочитали баш тако.
5. Синтеза: Реченице изговарамо на различите начине. То зависи од њиховог значења.
Колико имаш зуба?
Ујутро и увече опери зубе!
Ух, не волим да перем зубе!
Јуче ми је испао један зуб.
6. Самосталан, стваралачки рад ученика:
7. Домаћи задатак: Вјежбање изражајног читања реченица по значењу. Текстови из часописа и књига…
View original post 15 more words