Projekat 100. dan škole namenjen je učiteljima i učenicima od 1. do 4. razreda.
Projekt je odobren i od strane eTwinning zajednice i prijavljen je u na portalu e Twinninga – Agencije za mobilnost.
Moji učenici prvaci i ja smo se aktivno učključili u ovaj projekat. Kao što i sam naziv projekta kaže, cilj nam je bio da pomoću mapa predstavimo prvih 100 dana škole i šta smo naučili.
Description of work
Mind maps
The pupils used their own mind maps to present what they had learned in the first 100 days of their schooling. They are in the first grade. After two months, I told them to make and use mind maps in their work. They make mind maps on their own following the mind mapping rules.
Each map represents a child’s vision, what is important to him/her, and what he/she has learned in each subject.
A brief description of contents of the maps in each subject:
Serbian language
30 printed letters of the Cyrillic alphabet
30 handwritten Cyrillic letters
A number of poems
What is a letter, a word, a sentence?
Proper reading and writing
The use of capital letter (upper case)
St. Sava
Folk proverbs
Writing from dictation
Mathematics
Numbers up to 10
Conferences
Signs +, -, () =
Types of lines
Geometric figures, square, rectangle, triangle, circle
Geometric bodies: cuboid, cube, pyramid, ball and cylinder
Use of the triangle and ruler
Addition
Subtraction
Commutation law
Association law
Nature and society
Rules of conduct at school
Animate and inanimate nature
Children’s rights
My home
My school
Safe behavior
Holidays
Parts of the day
Days of the week
Months of the year
Seasons
Relief
Water features
Air features
Music Culture
Singing
Tactating
Dancing
Musical instruments
Art Culture
Basic colors
Comic strip
Use of painting kit
Artistic expression
End Civic education
Mape uma
Učenici su svojim mapama prikazali šta su naučili za prvih 100 dana škole.
Oni su u prvom razredu. Njih sam posle dva meseca od polaska u školu naučila da koriste mape u radu. Mape rade potpuno samostalno poštujući zakonitosti pravljenja mapa.
Svaka mapa predstavlja viđenje deteta onog što mu je bilo važno u što je naučilo iz svakog predmeta.
Kratak opis sadršaja mapa po predmetima
Srpski jezik
30 štampanih slova ćirilice
30 pisanih ćiriličnih slova
Mnoge pesme
Šta je slovo, reč, rečenica
Pravilno čitanje i pisanje
Upotreba velikog slova (velika slova)
Sveti Sava
Narodne poslovice
Pisanje po diktatu
Matematika
Brojevi do 10
Skupovi
Znaci + , – , () =
Vrste linija
Geometrijske figure , kvadrat , pravougaonik , trougao , krug
Geometrijska tela : kvadar , kocka , piramida , lopta i kupa
Korišćenje trougla i lenjira
Oduzimanje
zakon komutacije
Zakon asocijacije
Svet oko nas
Pravila ponašanja u školi
Živa i neživa priroda
Prava deteta
Moj dom
Moja škola
Bezbedno ponašanje
Praznici
Delovi dana
Dani u nedelji
Meseci u godini
Godišnja doba
Reljef
Voda karakteristike
Vazduh karakteristike
Muzika kultura
Pevanje
Taktiranje
Igranje
Muzički instrumenti
Likovna Kultura
Osnovne boje
Strip
Korišćenje slikarskog materijala
Umetničko izražavanje
Bravo! Neumorna si!!! 🙂
Свиђа ми сеСвиђа ми се
Hvala, Tanja…trudim se.
Свиђа ми сеСвиђа ми се